Tuesday, March 23, 2010

SKILLs utilizations

Salam

Saje nak bukak tread ni, just to share what i gain from my experiences in making my own pond with my bare hands.

Last week, as usual without no due date to rush, aku pasang tile kat blakang rumah aku. Since aku ada a little experience in making tiles pada kolam tu, maka akupun teruskan usaha pasang tile ni. Asalnya aku nak mintak tolong che Jai(sifu aku) buatkan, tapi disebabkan beliau sibuk dan "mem besar" asyik dok tanya bila nak buat...on jee lah.

Walaupun tak se"pro" mana, akupun blasah jee buat. Here are the results so far.

Note : You can save lots of $$$ if you can DIY dan apa yang penting anda berani dan konpiden yang anda pasti boleh buat. he!he!











Ini ler tile cutter yg di"borrow" dari Che Jai



nearly completion, smalam (25/3/2010) lupa nak ambik gambonya.

No comments:

Post a Comment