Sunday, February 21, 2010

new tools in hand, barang baru beli

Salam

Saje nak bukak new post. This time about tools. I'm kindda tools/gadgets person.
Semalam (21/2/2010), aku pusing cari GRINDER, of course yg paling murah/berpatutan dan tahan. Jumpa satu brand dari Singapore, regenya aku beli RM 110.00, promotion katanya. nanti harga jual jadi Rm 150 mcam tu lah katanya. Brandnya "Bullmaster" The thing is masa aku guna smalam, dia punya feel sebaik toshiba, makita, bosch yang pernah aku try(orang punya laa),nampak heavy duty laa grinder nih dan nampak cam mahal(keh!keh!).Ni website dia...bukan aku nak promote tapi utk sapa2 nak beli grinder... http://www.bullmastertools.com


ni ler grindernya.baru aku upload ari ni (27/2/2010)

NI simen yang akan digunakan utk water proofing, taknak bagi leaking. Instruction tak baca abih lagi. (kena tanya orang dulu camna nak buat!,he!he!)






Ni adalah bahan aku guna utk water proofing. (Mahal jugak rupanye, nasib baik aku bawak $$$ lebih ari tu. Kawan konfiden jee dalam at ingat ni mesti tak sampai 50, tup!tup! aso tu bagi tua'(bil)...RM 88.00 slash diskaun 3 inggit, jadi RM 85.00.

Benda last aku nak beli adalah : PAM AIR....siap ler sratus lebih lagi...tu paling last dah takd apa2 lagi nak beli..errrr mungkin soket elektrik laa.

No comments:

Post a Comment