Sunday, April 18, 2010

POST YOUR POND!

Salam

Sukacita saya nak maklumkan bahawa sekiranya ada diantara pembaca/follower yang ingin berkongsi kolam hiasan mereka dalam blog ini bolehlah meng-e-melkan gambar2 kolam kepada saya. nanti saya akan uploadkan.

Sila baca syarat2 di bawah :

1. Sila sertakan nama,lokasi (WAJIB)
no.tel(jika mahu), saiz kolam, jenis filter adalah optional
(alaaah..macam kete ada spec, kolam pun ada spec dia gak,kan?
jika kolam masih dalam construction, boleh juga hantar. nanti saya akan buat special projek anda. Buat ler ulasan sikit ttg gambar2 tu yee.

2.Dengan memberi keizinan kepada saya menyiarkan gambar kolam anda, anda tidak boleh menuntut sebarang jenis imbuhan dalam segala bentuk sama ada sekarang mahupun pada masa hadapan. perjanjian ini adalah selagi ada matahari dan bulan (macam perjanjian pulau pinang ngan kedah ler pulak)

3. Saya berhak menggunakan gambar kolam anda sebagai contoh @ rujukan tanpa sebarang persetujuan daripada anda.(semoga anda memperolehi pahala berkongsi kepada semua)

P/S : jika anda hantar, sila bagitau di ruangan comment post ni.takut tak prasan.
SELAMAT BERKONGSI!

No comments:

Post a Comment